Jak se správně obléct na rockový koncert?

Tak jsem se trochu hádala na instagramu s několika velkými fanynkami Týnuš Třešničkové a zjistila jsem, že rockerky potřebují mou radu jak se oblíct na rockový koncert...
Tak to byl nejvíc vtip za poslední dobu!  Dělám si trochu srandu!  Dneska věnuji článek trochu nadsázce protože nesnáším trendy a pravidla... Ale aby mi nikdo nemohl říkat, že to není nikde napsané... :-D

Základní pokyny


  1. Kožené kalhoty, rozervané džíny či legíny jsou nutnost! Pokud si vezmete sukni budete terčem posměchu! Pokud tu sukni teda nezkombinujete nějak fakt moc rockově... To je ovšem trochu velký oříšek
  2. Vkusné tričko s koncertující kapelou je stejně důležité jako bod jedna! Bacha né každé tričko s jejich merche, nebo když je to hodně velká kapela tak z obchodu, je dobrý kousek! Někdy vypadají nevkusně a hloupě tak bacha na to
  3. Těžké boty popřípadě tenisky converse záleží na tom co je kapela zač nesmí chybět! Na koncertech tvrdších kapel je skoro až nebezpečné jít s měkkou či snad prázdnou špičkou! Na žabky, baleríny a podobně fakt zapomenete! Na koncerty kapel stylu glam se povolují jehly pokud se v nich teda cítíte a nebudou vám bránit v užití si koncertu! Pokud by hrozil vymknutý kotník či jiná katastrofa nechte je doma a vezměte si třeba kovbojské či motorkářské boty!
  4. Okovaným doplňkem nic nekazíte! Pokud se teda s ostnatým stahovákem na ruce nechystáte do kotle velkého festivalu s ještě vetším headlinerem! Rockeři jsou sice fajn, ale za vypíchnuté oko vám asi nepoděkují! Takže takový obojek je ideální, taková tlačenice aby se někdo napíchl o osten na krku tam fakt nebude!

Pokyny pro určité styly - ne pro každým, všem nerozumím tak nemůžu sloužit!!!

Glam rock
  • Šátek je nejdůležitější! Je třeba ho mít kdekoliv jen to jde na to nezapomínat!
  • Díry jsou fajn! Na leginách, na triku, na rukavicích...
  • Třpytky a lesk všude! O tom ten styl je!
  • Dámy výstřih! Kluci na pódiu se nechtějí koukat na tričko až ke krku!
Tvrdší žándry jako heavy, trash metal 
  • Hrozně důležité je to okování! Na bundě, na stahováku, na kalhotách...
  • Ty těžké boty ve vlastním zájmu doma nenechávejte!
Death metal, Black metal... Na podobném koncertě jsem nebyla tohle si pouze myslím...
  • Bílo-černo namalovaná obličej být musí bez toho tam jít nemůžete!

NIKDO TOTO PROSÍM NEBERTE ZAS AŽ TAK VÁŽNĚ! JE TU NĚKOLIK PŘEDSUDKŮ, ALE JE TO PRDEL LIDI, A JÁ SE ZA NĚ OMLOUVÁM! DODRŽENÍ NĚKTERÝCH BODŮ NIC NEZKAZÍTE, ALE JE VLASTNĚ JEDNO JAK TAM DORAZÍTE POKUD NEBUDETE PŮSOBIT JAKO ZBLOUDILÁ FANYNKA SLZY NEBO TAK NĚČEHO...
Ten Caps lock byl možná moc, ale je to fakt důležité oznámení! Snad se nikdo zase neurazí! Já tohle dělám protože jsem fakt velká rockerka a to tělem i duší a na svůj styl nedám dopustit, takže kritizuji jen když někdo v mých očích ponižuje to co mám ráda. Já si své milované věci chráním jako šelma mladé i v civilu ne jen na netu! Tak mi laskavě nikdo netvrďte něco o zakomplexovanosti, závisti a podobně! Já si jen bráním co mám ráda a to je snad přirozené, mé komplexy jsou jinde! To byl vzkaz pro pipinky z instagramu Týnuš Třešničkové kdyby se tu náhodou dostali!

Komentáře

  1. Tohle já jsem nikdy moc neřešil. Jako jasně, asi bych tam nešel v hip hopovém oblečení, ale na druhou stranu co je komu do toho, v čem já se cítím dobře. Ale je taky pravda, že nejsem klasický rocker. Více než rocková hudba mě zajímá třeba to, jak vybrat vibrafon a celkově se zaměřuji na více alternativní směry hudby. Ale klasické osmdesátky si občas pustím fakt rád. ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky