Je hudba ještě pro lidi? druhá část

Ceny alb a koncertů se neustále zvyšují a to i přesto, že si album či záznam z koncertu pustíme klidně, sice asi ilegálně, zdarma na netu! Já bych fakt moc chtěla ty kapely podporovat, i když mají tolik peněz, že se v nich mohou koupat 😄! Nejvíc mě serou ty ceny cdček který jsou starý a i tak drahý, dražší než při vydání, a to se u toho původního nakladu řešilo jak to vydat aby si to mladí lidé mohli dovolit! Narážím na Use your ilusion od Guns N roses, byly vydany dvě alba v jeden den místo dvojalba které by mělo větší cenu než zakoupení CD zvláště! Teď po tobě chtějí skoro 500 Kč, ale po vydání u nás stáli tak 200 Kč! Myslím, že mít kapely rozumné ceny tak výdělek bude vyšší, bude víc lidí ochotno si album či merchandise zakoupit.  Ceny vstupenek jsem probrala v minulém článku, tak se na něj podívejte.

Nevím kolik stojí výroba LP, ale rozhodně ne tolik aby stála skoro dva tisíce!  Znovu narážím na druhý Guns N roses počin! Když může deska stát pod čtyři stovky proč bych měla utratit takovou pálku? To radši odejdu antikvariáty po světě a třeba hodně ušetřím! I album od Guns N roses na LP stojí kolem těch čtyř stovek a to první a poslední, to je za mě hrozně předražené jelikož se nedá moc poslouchat narozdíl od Appetite For Destruction a Use your ilusion! Jo tahle parta mi fakt leží v žaludku!

Lidi z manegmentu velkých kapel mají jistě plné peněženky narozdíl od věrných fanoušků kapely co kvůli své lásce ke kapele žerou suché a staré rohlíky protože poslední prachy vrazili do lístků,  CD, LP, DVD a merchandisu! No tak trochu nadsázka...

Muzika, ne jen ta kvalitní, je dražší a dražší až si ji nakonec nikdo nekoupí a hudební průmysl se presume na YouTube a bude žít z reklam nebo co já vím! Blbý je, že já to moc nezmením! Zatím. Někdo by, ale mel dřív!

Komentáře

Oblíbené příspěvky