Problémy Glam rockových fanoušků

Tak mě z čista jasna napadlo seznámit vás s tím co my, prodiproudníci (ti co jdou mimo mainstream), máme těžké! No co jsem si vybrala to mám a nadevše miluji! Takže si rozhodně nestěžuji! Berte prosím na vědomí, že se Jedná o subjektivní názor tím pádem, pokud je ze také glam rocker,  to nemusí být i Váš problém!  Tolik k úvodu a jdeme na to hlavni, na problémy!
Za prvé - čumí na vás jak na idiota když si tak kráčíme se šátkem na hlavě, na ruce a bůhví kde ještě, po ulici. Jednou na mě jeden křičel “Ty jsi jako indián či co?”. Když k tomu máte ještě líčení ala panda, to není tak zcela můj případ já spodní linky neumím, nebo jakéhokoliv výrazné líčení, když jsi chlap stačí i málo, už se pohledům nevyhnete. Další populární věc u nás glamrockerů jsou natupírované vlasy a leginy,  leginy nenosím, je třeba vymyslet způsob jak na to ohýbání se, taky může přilákat nepříjemnou pozornost lidí jdoucí s davem.
Za druhé - když si tupírujete vlasy někdy se vám ten lak na vlasy dostane do pusy a to je potom dost na houby a nechutné! Nedejbože když u prostředí hlavy dojde sprej, doma není náhradní a co teď? Natupírovat to bez toho a pak si koupit další nemá cenu, nedržel by to! Takže asi rozčesat? Přiznávám, tohle se mi ještě nestalo, ale byla jsem hodně blízko a to dokonce před koncertem mé oblíbené kapely! Avšak problém to bude až se mi to stane!
Za třetí - vlezu-li do obchodu s oblečení a je jedno jakého seženu většinou úplný hovno! Je šumák co chci, nikdy to nemůžu sehnat! A když už to seženu tak to nesedl! Nedávno jsem sháněla polobotky na platformě, chtěla jsem hlavně tu platformu, ale jediné dostupné boty aspoň trochu splňující můj glam rock styl, byly o dvě čísla menší! Ono v obchodech toho moc na nás není. Už i ty legíny nejsou zas až tak v kurzu, takže...
Za čtvté - to nejlepší už bylo takže když budete tvořit dost možná budete vnímání jako kopírka! Taky se setkáte s názorem, že jste si spletli dobu! Je to ovšem fajn být sám stroj času! Jo a hudba taky není už tak dobrá. Jo Jasně říká Sweetfan (Sweet leopard a tohle jsem si vymyslela já, doufám?) co je fakt miluje, ale ta hudba je fakt inspirovaná tou starou a proto je miluji! 
Za páté - milujete staré interprety a tak máte strach, že vám za chvilku zaklepou bačkory! Při jejich životním stylu bych se nedivila kdyby se to stalo už dávno! Taky se na tebe dívají dost překvapeně když jim povíte, že Vaše nejoblíbenější skupiny jsou Aerosmith, Mötley Crüe, Guns n roses, Janis Joplin a podobné. 

Tak co na nás Glamrockery 

Komentáře

Oblíbené příspěvky