Nicola Zex: Sinners moon

Objevování kapel je moje vášeň a tak jsem se pustila i do kapel zahraničních. No nemyslete si však, že jsem pátrala někde daleko! Stačil mi  Slovenský Sereď  a náhodný chat s kávesákem  Jardhuusenem a je tady krátký rozhovor! Jedná se o Symfonic metal, tudíž něco jiného než můj styl, a fakt dost kvalitní!  Zvláště na zdejší pokomunistické poměry!

Jak Se kapele daří?
Dobře, rozvíjíme se.
Trochu rozvinout by to nešlo? Koncerty, klip a tak?
Ano promiň koncertujeme nyní v květnu hned dvakrát, už tuto sobotu v bratislavském klubu Fuga a o týden později křest připravovaného ep v Trnave chystáme i natočit klip ke kterému byla vyhlášena crowdfoundingová kampan.
A můžeš třeba Prozradit jak to s tím vypadá nebe co to bude za píseň?
budou to 4 písně plus pátá ale to je intro  ep bude nést název far beyond the stars podla stejnojmenné písni na albu.
Ou to sní zajímavě! Plánujete třeba i koncerty v zahraničí? Nemyslím ovšem Česko 
V Čechách i tak určitě ano a i okolní státy bychom určitě rádi "vyzkoušeli" !
Tak to držím palce! Teď trochu z jiné soudku. Co tě přivedli k hudbě a ke kapele?
Děkujeme. K hudbě hmm od nějakých 15 let mě zaujala rocková hudba a velmi se mi líbil zvuk klavíru jako takového tak jsem na něj začal chodit, no a kapela přišla jako blesk z čistého nebe, nakolik jsem se už předtím znal s Lukášem, našim kytaristou , tak mi dal šanci jako klávesákovi.
Aha. Kdo je tvůj Největší vzor?
Z hudebníků asi Tuomas Holopainen.
To mě mohlo napadnout koncertovali jste zatím jen u nás a u vás na Slovensku, je mezi publikem či v čemkoliv jiném rozdíl?
A no je, v Čechách se lidé dokáží více bavit myslím, a chodí na koncerty ve větších počtech, možná ne vždy, ale byly koncerty kde jsme si to všimli.
Opravdu? Tak to jsme oba viděli jiné Čechy. No ale na Slovensku jsem nebyla tak těžko říct. A na závěr, co bys vzkaz budoucnu i stávající fanouškům?
Jak říkám možná záleží od akce fanouškem odkazuji aby žili muzikou (nejen naší) a aby podporovaly své oblíbené kapely ať už na koncertech nebo jakéhokoliv jinak .
Tak jo. Děkuji za čas, držím palce a těším se na klipy!
Ukázka pro navnadění. Určitě doporučuji k poslechu i dalších kousků a sledovat novinky!




Komentáře

Oblíbené příspěvky