Nicola Zex:Liquid jesus

Dlouho jsem nic nepřidala, já vím, ale mám další blog a v angličtině takže nebyl čas, chut ani napád. Zrovna mám téma a jdem na to!
Tyhle borce jsem viděla na Sweet festu v Ostravském Barráku. Šla jsem tam výhradně na Sweet leopard- moji nejoblíbenější českou glam rockovou kapelu a s prominutím myslím, že i nejlepší. Samozřejmě je to můj názor.
Děsně ráda bych je tu vychválila do nebe, ale nevím jestli by bylo fér tak moc fér a ku pomoci. Mají fantastickou i když občas trochu jednotvárnou hudbu, to jim musím uznat! Jen s tím zpěvem mám trochu problém. Zpěvák má moc jemný hlas který navíc podlazuje, aspon myslím, že jej podlazuje nebo, že se tomu tak říká! Každopádně kdyby to hnal do hrubších tonů znělo by to líp! Takhle si někdy pletu slova co zpívá s jinými a není mu moc rozumět! Ovšem poslouchat se to ještě dá! Ne jak pro mě třeba takový Vince Neil z Motley crue po svém návratu do kapely v devadesátých letech, ale o tom asi jinde! Proti zpěvákovi vlastně ani nic nemám jen snad malou radu: pokus se o hrubší hlas, ne zas moc, tohle se asi mnohým líbí, neděláš to sám!
Ze záznamu nic moc, ale na živo bych je mohla poslouchat denně!
Doplňující informace o kapele: Jsou to mladí Brňáci co fungují od roku 2015. Mají za sebou první EP Time machine z roku 2016 a dva singly. Však se můžete podívat na jejich Bandzone. Moc se těším na další koncert! Doufám, že jsem je nějak neurazila,  tady by mě to mrzelo a, že si je tu někdo další oblíbí!

Komentáře

Oblíbené příspěvky