Nicola Zex: Lečo

Za tento objev může Facebookový odkaz na videoklip Lečo v Erár ešusu- spojení dvou underground, dá-li se to tak říct, Ostravských kapel Lečo a Erár Ešus. No a pak, že měli sanfranciské kapely šedesátých let divné jména :-)! I když Big brother and the holding company Je dost divný!
Lečo je punk rock kapela hrající buď to ve čtyřech nebo třech, to záleží na tom jak má druhý kytarista čas. O zpěv a texty se stará basák Jeník (Dymš) a mě by fakt zajímalo na čem byl když psal Butterfly je motýl co neumí anglicky, dal si blbý jméno a teď to má na vždycky! Jen tak mimochodem je to i basák Sweet leopard a kdyby nebyl tak praštěný můj zájem o obě kapely by nebyl tak velký! Je to děsná prdel ho vidět na pódiu, aspoň na jednu kapelu si někdy zajděte! Pak tu máme dalšího člena Sweet leopard jen na trochu jiném postu a to Sanyho pouze v pozici kytaristy. Přiznám, já velká fanynka Sweet leopard jsem Sanyho bez šátku nepoznala! Pak tu máme ještě jednoho kytaristu pod přezdívkou Patka, kde sakra všichni na ty přezdívky chodí! A bubeníka Matese.
Já ač jsem zapřísáhlá, od koníčků mých natupírovaných vlasů až po kalhoty botami si nejsem až tak jistá, Glam rockerka, ale tyhle, s prominutím, magory jsem si zamilovala!
Jediné co jim musím fakt vytknout je ta "grafika" co snad kluci vykouzlili v Malování nebo co! Já jako umělec u tohoto chcípám! Nicméně o grafiku při hudbě vlastně nejde tak to nějak přežiji.
Klukům přeji vyprodaný sál a těším se na nové písničky! 

Komentáře

Oblíbené příspěvky