To bude bolet - Nikki Sixx

No jo už druhý článek o Sixovi který rozhodně není poslední.

Kniha která mi změnila život. 

Dost lidí mě v mém životě inspirovalo a ovlivnilo, ale takto moc nikdo. Získala jsem inspiraci pro život které si nesmírně vážím. Jsem ráda, že jsem na to přišla tet a ne příliš pozdě po zničeném životě. Momentálně pomalu vylézám ze své kukly a líhnu se z housenky v motýla, ale chvíli to potrvá. 

Co mi tato kniha dala?

  • Nový smysl života, což je fajn protože jsem žádný neměla
  • Impuls k plnění snů, fotografování, psaní... je toho hodně
  • Poučení do života
  • Pravidla pro život které ho, aspoň teda mě, nesmírně ulehčí

Proč si tuto knihu přečíst?

No pokud vám nestačilo to co jsem napsala doposud, je zapotřebí vás o tom ještě drobátko přesvědčit! Bombasticky zpracovaná kniha, kterou seženete i pod dvě stovky. Krom Nikkiho poutavého příběhu je na lesklých stránkách vyskitují i překlady písní Sixx: A. M. z alba This is gonna hurt, pro slabé angličtináře, stejnojmenného alba ke knize. Na to jsou Sixx: A. M. experti, dělat soundtracky ke knihám. Další plus knihy je grafické zpracování a fotografie Sixxe! Ten chlápek má trochu jiný smysl pro krásu však se koukněte fotografie lidí ve videu jsou i v knížce! 

A závěr?

Poutavé čtení, na krásných stránkách o lžích krásných lidí. Četla jsem to jedním dechem a vzala si od něho spoustu rad do života. Opět jsem u zmínky o jeho sestře Lise plakala jak želva. Jo i u jiných částí knihy byly slzy na krajíčku. Bylo mi ho líto vlastně skoro furt. Taky si tak, ale získal můj obdiv, nevím jestli bych zvládla to co on. Být takovou dobu na turné moc se nevidět s dětmi nebo s přítelkyní a být s kapelou Mötley Crüe.
Ty chlapy bych nakopala do prdele, kromě M. Marse ten by si to asi nezasloužil. Pokud by jste chtěly vědět proč přečtěte  si knihu! 

Komentáře

Oblíbené příspěvky