Můj rok 2016

Hezký nový rok lidi! Rok se s novým nedávno sešel a předal mu štafetu, bohužel. Tenhle minulý rok byl pro mě nejlepším v životě. Během pul roku se mi splnily mé největší, tehdejší, sny. Takže jej chci tady pro pozdější použití zapsat tady na blogu. Nechci na nic důležitého zapomenout.
Leden
Přijímačky. Začátek měsíce byl tím nejtěžším v mém životě. Tak strašně jsem se bála. Nakonec zbytečně. Na škole jsem a je to tu fajn. Pak přišly rovnátka. No potěš pánbůh. Je to strašná otrava!
Únor
No to bylo akorát pololetí co mi bylo u prdele.
Březen
Na začátku měsíce jsem byla na Motosalonu v Brně. Dovezla si Steel boots a měla je dostat na narozeniny, v dubnu. Pak dlouho nic a kolem 18. jsem vyhrála soutěž o lístky do rockOpery Praha. 21.3. v úterý bylo představení které bylo fantastické. Mám o tom článek.
Duben
Narozeniny. Konečně ty boty! To čekání bylo hrozné!!!
Květen
No to se nic super nedělo.
Červen
Hádejte co! Konec roku! To nikoho nenapadlo, že? Jeden z nejlepších dnů života!!
Červenec
Z******* lázně. Nesnáším chození do lázní! Podvrtla jsem si kotník (v pondělí) a pak jsem se v pátek vyléčila zprávou o tom, že jedu na Holba rock na grilu. Hrály tam Arakaini, Dymytry a Škwoři (i jiní ale ty jsem neposlouchala). Takže další splněný sen. Během ani ne pul roku byl v mé blískosti dvakrát Honza Toužimský kterého jsem zbožňovala. Dvakrát jsem málem ztratila dech.
Srpen
No to se nestalo nic krom mého strachu ze školy a zánětu šlach number 1.
Září
Střední škola. Bála jsem se celkem zbytečně. Až na tu ruku se mi dařilo.
Říjen
Škola a zase škola. Teď jsem konečně začala pořádně pracovat v praxi. Jo a začala poslouchat Guns N roses a milovat osmdesátky
Listopad
Celý měsíc se mi vyhýbal ten ********* déšť- November rain. Začala jsem nosit vínový šátek po vzoru Axla a extra toužit po cylindru... Guns N roses pro mě byly vším.
Prosinec
Vánoce. Co dodat. Miluji atmošku těhle svátků! Dostala jsem pánské tričko GN'R
které jsem si sama vybrala, košili, nové DVDčaka Kabátů, knihu Rocková hvězda a s bráchou gramofon. Mimochodem nemáte někdo nějaké postradatelné Osmdesátkové LPčka?
Konec roku naše rodina trávila doma díky bezva nachlazení. DÍKY BRÁCHO! Jak jste rok strávily vy?

Komentáře

Oblíbené příspěvky