Rocková média

Nad dalším článkem jsem dlouho uvažovala a pak jsem si na jednom pražském rádiu nechala zahrát píseň a nápad už najednou byl.
O rockové a tvrdé hudbě všeobecně se v televizích moc nemluví.  V komerční televizi se už o jakékoliv hudbě moc nezmiňuje. což je velká škoda. Dříve byla v televizi spousta hudebních pořadů které třeba i oběvovaly nebo dávaly šanci mladé krvi. Rádia byly hledači talentů a nehrály jen známé kapely. teď je zkrádka všechno jinak.  V televizy běžely hitparády a pořady s rozhovory no a nevím co ještě. Třeba Noc s andělem, Na kloboučku (myslím, že se tak jmenoval pořad s Michalem Pavlíčkem jestli jsem se sekla tak se omlouvám), Medůza s Krajčem v Ostravě, Pomeranč s Zellerem z Cocot minit a další. To byly pořady ČT. Teď už se hudebních televizích. No a ty rockové jsou spíše lokální. Akorát Óčko je všude a tam moc tvrdé hudby do lidí nepouští max na Goldu či Expresu. U nás v zapadákově chytáme přerušovaňe TV Rebel a to je vše. Já i tak zvládám poslouchat pražský Slušný kanál TV ze Žiškova. Funguje totiž i na netu.
Trď k těm rádiím. Nevím to jistě, ale nevím o celoplošném rockovém rádiu. Nevím zda to mají tak všechny rádia, ale ty dvě co poslouchám moc prostoru nováčkům nedávají moc prostoru. Já rádiu moc nehlduji. Poslouchám pouze jedno Rockzone a to online jelikož je opět pražský a já jsem Ostravačka. Začala jsem jej poslouchat díky zpěvákovi  Imodia Tomáši Frödemu a Pavlu Andělu. Oba mimochodem figurují i v televizi Slušnej kanál a Anděl moderoval Noc s andělem.
Celým tímto článkem jsem chtěla říct, že je s tím třeba něco dělat! Podle mě je třeba dostat rock k lidem blíž! A rock do televize patří!

Komentáře

Oblíbené příspěvky