Nejlepší #1 aneb lovesong

Nový formát Nejlepší je tu protože nevím jaký jiný článek napsat. Rozhodla jsem se to pojmout jako formát pro všechno co je podle mě nejlepší.
Na rockové muzice překvapivě nejvíc miluji zamilované písně. Nejlíp se na nich ukazuje co zpěvák a textař dovede. Představím vám tedy pár zahraničních a pár českých  lovesongů které miluji.
Miluji Arakain a jejich balady patří k mým top skladbám vůbec.
První píseň je z nového alba Arakadabra je z pera dua Toužimský a Macků je perla alba. Poslední track n placce je fakt bomba. Patří mezi nejlepší balady co znám.


Další arakainí pecka. Tato je mnohem starší a přiznám se nebím z jaké desky to jr. co vím je, že ji napsal  Brichta.
Když už jsme u Brichty tak vám posílám jeden z důvodů jeho odchodu z Arakainů.












Další je Citron a Už couvám ve verzi s Kříškem, tu jedinou mám ráda, ukamenujte mě.












Když už jsme v mém rodném moravskoslezském kraji tak tady ještě poslední písen z našich luhů a hájů. Píseň napsala známá... Messalina. Video se mi nepovedlo najít v databázi tady na blogu.
Napište mi do komentářů vaše top české balady ráda si něco poslechnu.
A jdeme mimo náš rybníček a rovnou do Ameriky za Guns N' Roses do alba Use your ilusion I a II kde se nachází trio nejlepších Lovesingů v mých řebříčcích. Začnu nejlepší písní (za mně) ever November rain.







Další je Don't cry. Nádherná písen o holce kterou má Axl vytetovanou na rameni. Byla napsána během několika hodin.











Estraget je jedna z nejdelších a nejpropracovanějších písní alb. Ve videoklipu se po rozchodu Axla s přítelkyní (myslím že se Stef Seymůrovou, ale nevím to jistě) se nesměla objevit žena.






Tak Nazaretí Love hurts snad představovat nemusím!
No a poslední písní je Metallica Nothing Else metter. Nenapsala jsem tu všechny super písně tohoto typu co miluji, ale to by ten článek sahal až do Ameriky a to nechcete!
Máte stejný názor jako já či preferujete jiné písně? Napište mi ty svoje!

Komentáře

Oblíbené příspěvky