Moje přání za listopad 2016

Dloouho už to nebylo, co? Naposledy v září! A to jich bylo pár, ale nějak jsem na to zapomněla... Dneska to bude trochu delší. Možná by se to dalo pojmout i jako přání k vánocům, přeberte si to jak chcete lidi!

  1. Guns n roses, cokoliv co má co s nimi do činění od cd až po knihy
  2. To co si budu muset asi splnit sama a to je kytara Gibson Les paul Slash nebo jinou Gibson les paul co tento božský kytarista má protože zní naprosto božsky! (moc slov božský v jedné větě :-D)
  3. Když už jsme u Slashe tak za cd bych naštvaná nebyla!
  4. Když už ty CD zmiňuji Bon Jovi mají novou placku... 
  5. S bráchou si přejeme gramofon, tak snad se jednou zadaří...
  6. Dlouho jsem nebyla na nějakém koncertě, ale to nevím kdy mě naši zase někam vezmou.
  7. Knihy Rocková hvězda, Rockový risk a pak i tu třetí co jsem líná hledat její jméno
  8. Nějaký merch kapely co mám ráda!!!!!!
  9. Hrnek Slash by nebyl od věci....
Ono by toho bylo víc bodů, kdybych se rozepsala ohledně přání související s bodem 1. Přála bych si celý arzenál co je ke koupi.

Komentáře

Oblíbené příspěvky