Metalový blog

Setkala jsem se s recenzí na blogr.cz na můj blog která mi napověděla abych si určila své blogerské cíle. Tak jdu na to takhle veřejně vytyčím at mám chut je si je plnit.

  1. Psát o hudbě a sobě na dále a dovést to ze zmatku do nějakého systému, který promyšlený zatím nemám
  2. Dávat články o hudbě v Česku pro lidi se správným vkusem
  3. Dosáhnout popularity mezi čtenáři
Chci dělat prostě blog který mezi stránkami kde ženy ukazují co ten den měly k obědu a jak to mají nádherně načančané, že to moc ani jídlo nepřipomíná. Jelikož hudební pořady s pořádnou hudbou nejsou moc k vidění a když tak na nějakém kablíku či lokálním vysílání a do pořadech na veřejnoprávní televizi se nedostanou. Blogy jsou čím dál víc populární a psát o modě v době kdy to dělá každá druhá "bárbína" je blbost jak poleno a mě by to ani nebavilo. Je třeba přijít s něčím novým jako právě s hudbou, tak snad vás to zaujalo a zase se vrátíte.No a já jdu na vymýšlení toho systému.

Komentáře

  1. Čau, objevila jsem tě přes blogr. Píšeš, že budeš ráda za každý komentář, abys věděla, jak na tom jsi /čili doufám, že nebudeš mým komentářem rozhořčena a nesmažeš ho/. Myslím, že blog tematicky kroužící kolem metalu je fajn nápad. Přijde mi ale zvláštní to silné vymezování se proti všemu ostatnímu. Řekla bych, že víc čtenářů nalovíš, když budeš trochu otevřenější a nebudeš v podstatě urážet některé skupiny lidí. Tím nemyslím jen tvé označení bárbína, ale třeba i to, že lidi, který poslouchají metal, sama označuješ za ,,ty s dobrým vkusem''. Rozmanitost je přece skvělá, takhle se vymezovat je možná zbytečné. Na druhou stranu možná hledáš čtenáře mezi sobě podobnými, pak je to asi ok.
    Každopádně přeju samá dobrá rozhodnutí a úspěšný blog.
    evilmaggie
    Jo a P.S.: Má nejoblíbenější kapela je Children of Bodom. A zároveň mám blog s OOTD, články o kosmetice apod, protože mě to prostě baví. To jen tak mimochodem, že to jde. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Nechtěla jsem nikoho urazit jen se odlišit od ostatních. Jo a máš pěkný blog.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky