Burácení motorů

Na začátku tu podobný článek byl, ale ted je tu znova. Rozhodla jsem se vám po dlouhé době i můj text
BURÁCENÍ MOTORŮ
Já mám srdce motorový 
Kdo mě nezná ten to neví
Že mou láskou jsou silný stroje

před sebou nekonečný dálky
Už jedu není cesty zpátky
Já se nikdy nevracím

Ref
Moje láska je burácení
motorů ta tě nezraní.
Nezrezaví a je stálá
Vystačí si jenom z mála
Čeho ses bála?

Burácení motorů v mojí hlavě
S nim zvládnu všechno hravě
Tahle láska nikdy nezrezaví
Nedbám řečí lidí co nic neví

Nemám názor tuctovej
A uvnitř jsem železnej
Místo slova motor zní

Ref
Moje láska je burácení
motorů ona tě nezraní
Nezrezaví a je stálá
Vystačí si jenom z mála
Čeho ses bála?

Do dálí co znamenají svět
Zakřičím jen pár vět
Pro lidi co nevěří že
Miluji burácení jen protože

Ref
Moje láska je burácení
motorů ona tě nezraní.
Nezrezaví a je stálá
Vystačí si jenom z mála
Čeho ses bála?

Je trochu starší a ne zrovna perfektní, ale lepší o motorkách nemám. Mojí lásku k motorům zažehlo bůhví čím v dětství. Táta míval Jawu 250 která moc dobře nestartoval a táta se s ní vždy proběhl. Po té co si koupil myslím Kawasaki, nevím co to bylo za model bylo mi max 5 let, nám několik let stála v garáži než ji táta prodal. Ted máme nějakou Hondu opět vám nepovím co to je otec není doma abych se zeptala. Já se vyznám lehce v trochu jiných strojích. Myslím tím Harley Davidson. Této americké ikoně, více než sto let staré, jsem propadla díky metalu. Přesněji přes Arakain a jejího frontmena Jana Toužimského který je ambasadorem této značky pro střední Evropu, myslím. Podle mě motorky, a zvlášt tyto k metalu a tvrdé hudbě prostě patří.

Komentáře

Oblíbené příspěvky