Desatero moderního člověka X moje desatero

Nikoho nechci urazit, ale ani si z nikoho dělat srandu. Jestli budete chtít napište mi do komentářů jestli jste se v něčem našly. Berte to prosím s NADHLEDEM!!!!!

DESATERO MODERNÍHO ČLOVĚKA

  1. Vstát po propařený noci na internetu- sociálních sítích
  2. Prohlédnout všechny nové příspěvky na instagramu, facebooku, snapchatu.... které přibyli během těch čtyř hodin během kterých si spal.
  3. Vyfotit nejlépe všechno to 'vystajlované' jídlo co během dne spořádáš
  4. Přidat pár příspěvků na všechny účty na soc. sítích.
  5. Jít sledovat facebook do školy či do práce aby nám nic neušlo
  6. Zachatovat si se svým sousedem
  7. Pročti si celý internet a zjisti co se dnes všechno stane
  8. Zapni YouTube a podívej se na videa kdejakého člověka co tam kde je
  9. Přečti si ještě nějaký blog
  10. Nezapomeň celý den čumět do toho mobilu!
Samozřejmě jsem to myslela hodně jako srandu, ale občas mi přijde toto aspoň z části tvrdou realitou kterou ovšem nechápu.

MOJE DESATERO

  1. ráno vstaň a usměj se na celý svět
  2. Prober se pořádnou a dobrou muzikou
  3. Dobře naladěná a s písní na jazyku vyraš vsstříc novému dnu
  4. Nenech si žádným dementem zkazit náladu 
  5. Vždy si říkej bude líp, život je vratká plošina když ti bude špatně a neřeš to řezáním či tak nějak...
  6. Napiš alespoň jednu sloku nějaké písně
  7. Nebuď nečinná a něco pro sebe dělej
  8. Pusť si muziku na plné koule!
  9. Zkus napsat článek, nepůjde to, nevadí!
  10. Prolítni zběžně soc. Sítě, budeš v obraze

Komentáře

Oblíbené příspěvky