Den dětí

Dnes je den dětí tak všem dětem na mém blogu přeji at' si jej užijí. Já osobně jsem jej nikdy nijak zvlášt neslavila, ale letos jako deváťák se budu muset podílet na organizaci této školní akce. Absolutně  se na to netěším protože jelikož to bude už 11.6 my nemáme vůbec nic naplánovaného! Měly jsme to už vlastně skoro zařízené školní družinou, že budeme strašit malé děti ve sklepě jedné staré vily, ale mí spolužáci to zavrhly z toho důvodu, že si to chtěly zorganizovat sami! No a máme pořád úplný hovno s prominutím. Já bych se na to popravdě úplně vykašlala a radši si doma pustila pořádnou muziku. Je mi taky líto mých pitomých spolužáků kteří, v případě teplého počasí, pařit v třídních mikinách jelikož si myslely, že mikiny v létě víc unosí! Absolutně je nechápu, ale já se pařit nebudu. Jak to se dnem dětí máte vy? Jsem zvědavá na vaše komentáře! Předem za ně děkuji!

Komentáře

Oblíbené příspěvky