Balení, stres a natěšení

I když se snažím svůj blog věnovat hudbě, ale i o svém životě a tak tu mám pro vás článek o mě mojí cestě do Prahy. Začala jsem balit a připravovat se na poslední výlet s mou třídou kterou sice z většiny nenávidím, ale chci si Prahu užít.Jsem lehce pověrčivá a vím, že když se na něco moc těším nedopadne to moc podle mých představ. Jsem spíše zvědavá co zapomenu doma a jaký, s prominutím, za hovno uvidím v národním divadle a jeho třetí loži. No já totiž toho moc nevidím ani s mýmy brýlemi na vzdálenost deseti metrů natož ve výšce. No aspoň, že se nebojím výšek! No, ale jdeme už k tomu balení...
Nechci si toho sebou brát až tak příliš jelikož to potáhnu na zádech a vynechala jsem na fotce kosmetiku, spodní prádlo, jídlo a pití. 












Tak a začnu od leva. První co tam vidím je černý top bez ramínek, Bílé basic tričko z reseverdu, hodně barevné kalhoty z chladivého materiálu, semišové lodičky s hnědým podpatkem, barevné slip ony s květinkami,(pro rockerku:-)) no a vzorovaný krátký overal, 









Tak a vedle overalu je černé tričko s dlouhým rukávem a křivákoidní mikina 













No a moje černé šaty do divadla. Jsou to malé černé šaty se super s nadýchanou sukní. 













Poslední část mé fotky a nejdůležitější kus mého balení, moje krosna. Má šedesát litrů a jsem zvědavá na to jak to ponesu a schovám ve vlaku! Tak ale uvidíme zítra.

Komentáře

  1. Ty saty do divadla jsou uzasny! Uzij si vylet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ty si někdo kdo mě padl do oka :D
    Ráda bych se s tebou trochu seznámila, nevadilo by ti to? :)
    můj blog http://naturebyteddybear.blogspot.cz/
    a mail adela200113@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky