Zvuky kytar #1

Kytary jsou mým oblíbeným nástrojem a nejen protože jednu mám doma! Rozhodla jsem se teda udělat pod tímto názvem formát článků kde vám ukážu co teď poslouchám nejvíc
Matahari, kapela která je stejně stará jako já se na přední příčky dostala po prvním akordu 

Mojí největší láskou je stále Arakain a To konkrétně Karavana slibů s Honzou Toužimským nikoliv s Brichtou. Navíc se ji snažím naučit na kytaru tak až se mi to povede určitě dám vědět.
Pak jsou tu DYMYTRY kteří mě tahají z hodně špatných nálad a nabíjejí inspirací podobně jako Arakain. Úžasná a má oblíbená skladba je třeba Občas pocit mám či nová A-G-R-O-N-A-U-T í písen Kniha života.


No a i když jsem metalistka tělem i duší zalíbil se mi v poslední době i elektroswing Mydy rabycad se zpěvačkou která řádí v RockOpeře Praha nejen jako Julie
Pak je tu samozřejmě RockOpera Praha kde nejvíc ujíždím na čemkoliv z 7 proti Thébám na kterých jsem byla i když se s živým zážitkem nahrávka nedá srovnat.
no a další písně co mě baví vám ukážu příště jo?!

Komentáře

Oblíbené příspěvky