This is my life #1

''Hastagy'' jsem si v poslední době velmi oblíbila a tak tu mám další pravidelnou sérii článků. Tentokrát o informacích o mém životě. Není sice extra zajímavý, ale třeba se to brzy změní, no uvidíme.
Kdo znáte můj první článek víte už o mě pár základních informací. No a ten kdo mě teď čte poprvé tomu povím jen to, že si říkám Sisi a je mi patnáct let. Pro další informace které si zde na tomto článku nepřečtete musíte vyhledat můj úplně první článek tady na blogu. To že vlastním akustickou kytaru Stagg v černé barvě určitě nevíte. Moc mě mrzí, že na ni neumím zahrát ještě žádnou píseň jen intro metaliky a jejich Nothing else metter. Jsem totiž neschopný samouk. Můj život mi zachraňují jen dvě věci a to metal a psaní textů. V mém životě bylo hodně chvil ve kterých kdybych neměla v uších Arakainy a Honzův dokonalý zpěv skončila bych v kolejích! Chci se proslavit jako textařka nebo šperkařka. No ale s tím jak jsem na to levá dost o tom pochybuji. Jsem děsivě stydlivá a bojím se si o něco říct i rodičům. Sháním brigádu v Ostravě (nebo kapelu) a stále nic. Nevíte o něčem (někom)? Další a poslední věcí je, že jsem platonicky zamilovaná do kluka kterého jsem potkala jen tak letmo v RockOpeře a dvakrát jsem si s nim psala na fb a pak se hrozně styděla. No nejsem pitomá?

Komentáře

  1. Vůbec nejsi pitomá, taky jsem stydlivá. Když jsem se před časem zkoušela naučit hrát na kytaru, styděla jsem se před všemi rodiči, přítelem. Nakonec mě to přestalo bavit. Určitě jsi lepší než já :). Píšeš, že tvůj život není zajímavý, to si nemyslím. Pro mě je každý život zajímavý a jedinečný, protože každý máme svůj unikátní životní příběh.
    Jestli ti můžu poradit, zkus si to co napíšeš zkopírovat do wordu, ať ti ukáže jestli je vše správně napsané. A přidej i nějaké obrázky.
    P.S. Taky mám ráda metal, ale i rock :).

    http://fitblogies.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. Obrázky bych přidala kdybych věděla jaké a pdala jsem to v 11 večer...

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky