Předsudky

Znáte to, lidi mají o všem a o všech předsudky. Já chci rozebrat předsudky o metalistech. Myslím, že je tu nemusím ani vypisovat, ale napíšu aspoň ty zajímavé kraviny které pak porovnám se sebou.

  1. Metalista si nemyjí vlasy
  2. Metalista jsou vyznavači satana
  3. Metalista jsou věčně v depresi
  4. Metalista jsou netolerantní k jiným stylům
no a ted já

  1. Myji si vlasy minimálně dvakrát týdně a neznám žádného metalistu který by si je nemyl!
  2. Má víra je poněkud specifická, satanista nejsem ale nevěřím ani v křesťanského boha. Přijde mi spíše mnohem sympatičtější pohanská víra antického Řecka!
  3. Já metal poslouchám a píši texty abych ji neměla!
  4. No a pokud to není nějaký pop bez smyslu a s ohranou melodií mi vlastně nic moc nevadí pokud teda nepočítám country to mi vadí komplet!
Doufám, že jsem vás vaší potřeby mít předsudky o metalistech zbavila kdyby vás napadly nějaké další předsudky tak dejte vědět do komentářů jo!

Komentáře

Oblíbené příspěvky