Metalistka si splnila sen

V uterý 22.3 jsem navštívila RockOperu 7 proti Thébám. Musím říct, bylo to perfektní! Dostala jsem se tam hlavně díky výhře 40% slevy na lístky. Jinak by mě tam naši nevzaly. Měla jsem v plánu předat svému idolu Honzovi Toužimskému, ale má odvaha mi to zprvu nedovolila. Nedovolila mi toho víc, ve vestibulu (prostoru nad vedle arény s pokladnou) jít si sama sednout do blízkosti učinkujících a ani jít si pro podpis a fotku s Toužimským. Nakonec jsem se pro obrázek do auta vrátila a měla v plánu jej na děkovačce předat, když jsem sebrala všechnu svoji odvahu někam zmizel...
To hlavní ale je že takhle úžasné představení se musí zažít!!!! Nahrávka a živé vystoupení se nedá srovnat.Pár ukázek pro ty kdo to neznají:




No a takhle jsme si všichni užívaly přídavek ( ten človíček vzadu v černý sukni a bílém pruhovaném tričku jsem já). Hned po přídavku jsem byla zakladatelkou Pavlou Forest pochválena a popravdě nevím za co.
Co říct na závěr? Užasné výkony všech, perfektní místo, skvělá hudba, vinikající
texty a skvělý zážitek na celý život! Každému kdo toto nezažil musím říct: bě





Komentáře

Oblíbené příspěvky